Ingen vill ha mig =(

Det här med jobb är ju ett kapitel för sig =/
Det är så mycket jag vill just nu. Vill ha, vill göra.. Jag är pank!
Jag skulle kunna jobba ihjäl mig på helger och kvällar. Men det finns inget jobb. Ingen som vill ha mig. Och det är så jobbigt att vara i den sitsen!
I mitten av jan. börjar William dagis, och jag har inget att gå till på dagarna. Jag vill jobba. Tjäna pengar! Jag hatar att inte ha pengar. Inte kunna köpa någonting..
Skulle ta vad skitjobb som helst. Men inget, inget , inget finns =(


Nu ska jag cykla av min min frustration och ångest över detta på crossen. Kommer ligga halvdöd framför tvn om en stund, men före tvn måste jag skållas i den knäppa duschen. *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0