Ingen lycka!

Jättebra start på morgonen.. nej.
Måttligt irreterad!
Barn lekte så jag låg o drog mig i sängen. Barnen börjas bråka vilket de alltid gör nu för tiden.
Jag stutsar upp ur sängen och sätter foten på nått. Hinner tänka så mycket som att jag inte ska ställa mig på det, men då är det redan för sent. Pang o krash. Där rök min enda julklapp till mig själv. Ramen som jag älskade! Som jag var i full färd att sätta in kort i igår.. Någon av ungarna hade hämtat den o lagt nedanför min säng. Lätt att se i kålsvarta mörkret när man flyger upp ur sängen.
Med min jävla tur hade jag likagärna kunnat skära upp hela foten oxå. Men det gjorde jag som tur var inte.



Jag undrar just vad en glasmästare tar för att sätta in nutt glas i den, om det ens går =(

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men gud. Din stackare.. Vad tråkigt, man kan verkligen tappa lusten för allt när något sådant händer.



Men tur ändå att du inte gjorde illa dig, hade ju kunnat gått riktigt illa..



Kram

2009-12-04 @ 08:52:40
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Jossan

Tur i oturen att du inte gjorde illa dig! Kolla med en glasmästare, tror inte det ska vara så dyrt :)

2009-12-04 @ 12:20:20
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tur att du inte gjorde dig illa! :D

Hoppas man kan sätta i nytt glas, det borde man ju kunna? :)

2009-12-04 @ 14:26:26
URL: http://angelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0