God Jul

Sorry för dålig update igen!
Jag har så mycket att göra nu inför julen och vår resa att jag inte hinner annat än att städa, tvätta, planera, slå in julklappar osv.
Idag blev äntligen de sista 2 klapparna till barnen inhandlade. + en ny mascara till mig eftersom den är slut.
Så ikväll måste! jag orka slå in det som är kvar.
Ska även klippa håret på T. Hur ska man orka? Jag är redan helt slut efter dagen, som för övrigt har varit seeg.

Nu kommer det inte bli så mycket i bloggen när vi åker bort. Kommer inte sitta vid datorn och kan därför inte svara på eventuella kommentarer här i bloggen. Men kommentera gärna ändå, så svarar jag när jag kan.

Jag ska försöka vara flitig på att mms blogga. Så ni får lite info om vad som händer hos oss i jul =)

Önskar er alla en riktigt GOD JUL!
Om ni ska bort över jul, kör försiktigt. Det ska vi göra.

Många kramar


Kommentarer
Postat av: Sandra

De förstår jag. Speciellt när ni ska bort och ska ha med er en massa :) Har själv hur mkt som helst att göra, som de känns iaf. Vet inte riktigt vart ja ska börja ;)



Ja de va perfekt, speciellt nu när de e kallt. Så slapp man klä av och på lillgumman hela tiden. Utan kunde gå i lugn och ro med vagnen och inte oroa mig för att hon skulle frysa eller svettas :)



=) De förstår jag, de kommer bli samma här. Lär bara umgås me familjen :) Vi blir ju hemma imorgon, men dagarna efter ska man runtomkring till familjerna och hälsa på. Så de är ju lite att stå i :)



Önskar även er en underbar jul!! :) Och som sagt, kör försiktigt :)



God Jul



Kram!!

2009-12-23 @ 10:20:11
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0