Dags för frisören?

Trött efter ännu en sömnlös natt. Jobbigt när liten inte kan sova =(
Nyss ätit frukost. T är i garaget och grejja me bilen och jag blev sittandes här.
Ska göra mig iordning när jag skrivit klart. Ska ner till Knalleland och fixa de sista klapparna, men de mesta är då till mig själv =)
Ringa svärmor sen oxå och tipsa om vad hon ska köpa till barnen. Har kommit på lite som de behöver.

Ska gå förbi och kolla om frisören har öppet. Det är en ny som har öppnat bara en liten bit från oss. Hon verkar inte ha mycket kunder och har sänkt priset till 150:- för klipp/tvätt. Bra pris! Om det är öppet kanske hon har tid för mig? =)
Läskigt med en helt ny, men ska bara toppa så det kan hon väll inte misslyckas med? =)
Mitt hår är som svinto! Hör och häpna, men jag har inte klippt mig på över 2 år!! Gissa om mitt hår är slitet i topparna!

Nej dags att sätta fart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0