Smått förbannad!

Jag blev lite smått förbannad nyss när jag satt och läste på familjeliv. Var en som svarat i en tråd att en p&t vagn är som en boskapstransport när man stoppar ner babyn under det större barnet. Och att babyn bara får ligga och stirra in i en stolsrygg! Fan heller. Finns ingen annan vagn där man har bättre uppsikt och ögonkontakt med babyn.
Yttra er för fan inte innan ni kollat närmare på vagnen och provat den.

STÖÖÖÖÖÖRD!


William som ligger ner i "bebis läget"  våran p&t. Verkar inte bekymra honom, och han har full uppsikt över mamma/pappa.


Oscar sitter ovanpå på syskonsätet =)


Och här sitter de bakom varandra.
Som också sas i tråden, barnen bak sitter INTE och stirrar in i sätet, utan kollar på sidorna.
Ett litet barn har heller inget behov av att sitta och titta rakt fram.





Kommentarer
Postat av: Vera

Nöjd med vagnen??? Jag älskar vår P&T...grymmaste vagnen jag haft. Sen att den så liten & nätt för att vara syskonvagn....fin blogg!!!

2009-08-25 @ 19:52:13
URL: http://www.mammavera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0