Trivs bra hemma!

Innan Tobbes semester började för 4 veckor sedan sa vi att vi MÅSTE rensa ut o städa garaget på hans semester...
Tror ni vi kommit så långt? Nej är givetvis svaret.
Skulle kasta en massa, sortera upp o skriva i lådor allt som ska sparas, samt samla ihop allt som ska säljas på loppis.

Vi skulla ha gjort detta igår var planerat.. men sen fick jag det trevliga smset av Nettan om stranden, och helt plötsligt lät det mer lockande, kooonstigt. haha.
Kan säga att stranden är väldigt lockande idag oxå. Men nej... måste helt enkelt göra detta. Tobbes semester är slut och han börjar jobba på måndag.

Vi ska tvätta idag oxå. Och äntligen får jag tvätta upp allt mitt tyg, så jag kan börja sy. Som jag längtat flera dagar nu.
Så kommer nog vara sysselsatt några dagar nu =)

På måndag börjar Oscar dagis igen.
Mammas lilla plutt ska börja på ny avdelning. Han är verkligen ingen bebis längre.
Första veckan när han skolas in ska han gå 8-11 måndag till fredag. Ruttna tider.. man hinner bara hem o vända förrän man ska gå o hämta honom igen,
Efter första veckan är det väll planerat att han ska börja gå mån, ons fre, ena veckan och tis, tors, andra veckan, 8-14
mycket bättre,

När jag ändå är igång o pratar om dagis, ska jag genast komma ihåg att gå in på borås hemsida o ansöka om dagisplats åt William. Har redan ångest! VILL INTE BÖRJA JOBBA!!! Trivs så jäkla bra hemma!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha =) sedär :) Jodå de e bra.. Önskar att vi hade mer tid tillsammans dock. Men men.. bara att gilla läget som de är nu..



Me er då? :) låter som att ni haft de bra =)



Oh, vilket projekt att börja med :) i finvädret :) om ni haft de lika fint dvs. hoppas de går bra då..

när är de tänkt att wille ska börja då?



Kram

2009-08-08 @ 22:20:25
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter ju bra det. Antar att tobbe börjat jobba idag?..

=) de förstår jag =) men du har jobb att gå tillbaka till eller?Du får se till att njuta nudå i höst/vinter.. :)

2009-08-10 @ 14:41:15
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0