Skottpengar!

Vet att jag haft upp detta ämne förut, men nu är det fan droppen!
Kollade mitt kont idag, tror ni jag hade fått in pengar från försäkringskassan? NEJ, självklart inte. 1000:- från förra månaden hade kommit, inte nått annat. Anade bara att de var försenade som förra månaden, så ringde och skulle stöta på. Vet ni vad tjärringen i andra änden säger te mig?
ehh, du har slut på dagar! De var slut den 24 juli, och vi har varit i kontakt och diskuterat detta med dig den 13 augusti!
Det har dom så fan heller! Hade ingen aning om att mina dagar var slut. Då hade jag väll inte ringt och spelat dum!
Så det ända som finns att göra nu är att skicka in och överföra dagar från Tobbe, till mig. Och hon kunde inte svara på mur lång tid det skulle ta innan vi kunde få pengar.

Fan va trött jag blir! Allt skiter sig hela tiden! Så nu måste jag ringa runt och höra om vi får låna pengar av nån stackars sate så vi kan betala hyran och ett par räkningar i tid. Varför ska man vara så enormt beroenda av dessa jävla pengar hela tiden.

Det borde vara skottpengar på FK!
Hur fan kan dom skriva i datorn att de har pratat med mig om detta när jag inte hört ett ljud från dem.



Kommentarer
Postat av: Vera

Fast jag tycker ändå att den är okej med plastskyddet man sätter fast bak i öppningen. Har sytt på ett snyggt typ på mitt skydd så det blev solskydd oxå....

Jobbigt ibland när den blir baktung & framhjulet lyfter...skjut ett skott på FK från mig med!!! :-)

2009-08-26 @ 17:35:06
URL: http://www.mammavera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0