Redig hemmafixare!

Jag blev just klar med Williams rum. Det blev jättebra! Sån otrolig skillnad.
Tog en bild, dock är det  snyggare än bilden visar, eftersom tapeten fortfarande inte torkat, och bilden är tagen med blixt.
Så imorgon flyttar lilla killen tillbaka in i sitt nya fina rum. Passar perfekt eftersom Oscar kommer hem i morgon =)
Åh så jag längtar efter honom! Mammas små prinsar <3

Vi tyckte den blå färgen var jättefin.....när Oscar hade det rummet. Sen möbelerade vi om här hemma, vilket blev mycket bättre anpassat, och då vart den blå färgen på väggarna hemskt till rummet.

Rummet före, när Ogge hade det


Rummet efter


Kan säga att jag fått kämpa för att täcka den blå färgen med den vita. Alla väggar är målade 4 ggr!
3 av väggarna i rummet är vita, och den sista är denna fina tapeten. =)

Saran är en redig jävla duktig hemmafixare. =P *skryter om mig själv*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fint de blev :) Och ja du är verkligen duktig. Uj va du står i. :) inte länge sen du höll på me hallen tycker jag :)

Kram

2009-08-22 @ 07:36:54
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0