Måånga barnvagnar!

Kom just hem från dagis. Sa åt dom att de måste försöka få Oscar att sova! Det funkar inte annars.
Han blir duktigare och duktigare på att gå. Funderar snart på att byta ut vagnen mot en singelvagn med ståbräda, och ha den ergonomiska bärselen med om han absolut inte orkar. Tror helt klart att det skulle funka!
P&Ten är ju singelvagn om man bara tar av syskonsätet, men jag är inte 100% överens med den som singelvagn. Dessutom är jag ju vagnsgalen, skulle säkert ha 10 vagnar om det fanns plats och pengar.

Nu ska jag ta o äta lite frukost, som jag inte hann med i morse.
Sen funderar jag på att ta en massa kort och sätta mig framför photashop när William sover. Har lust att ändra om lite i bloggen. Ni som känner mig vet att jag tröttnar ganska fort på saker.

Tobbe är med Ace till vetrinären. Jag kan ta ett annat inlägg om det senare idag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi har en ståbräda som ni kan ta om ni vill. Köpte den för ett år sedan men har knappt använt den.



En sådan här är det: imageinfo07.asp?id=19&fileid=36927&folderpath=/disk2_1/venture/Babyproffsen/Hemsida2007bp/Samlat+2008/22-23/Bilder&filename=?????&dbfalt=125&falt=&cat=115" rel="nofollow">http://www.babyproffsen.se/2007/wnasp/asp/bpimageinfo07.asp?id=19&fileid=36927&folderpath=/disk2_1/venture/Babyproffsen/Hemsida2007bp/Samlat+2008/22-23/Bilder&filename=?????&dbfalt=125&falt=&cat=115

2009-08-27 @ 09:16:36
URL: http://trollungarna.wordpress.com
Postat av: Sandra

Haha =) du o dina barnvagnar :) men huvudsaken man är nöjd :)

Här får ja nog nöja mig med den vi har :) men jag hoppas de kommer gå bra :)

2009-08-27 @ 13:25:17
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0