Lite billig shopping

När jag ändå var i stan igår så passade jag på att SPRINGA igenom ett par affärer (bokstavligt talat) eftersom jag hade båda barnen med mig. Oscar hatar numer att gå i affärer med mig.
Hittade in på cassels o hittade en skitfin lång topp på rea. 77kr betalade jag. Så köpte jag ett skärp. dock inte på rea.
 
Inte lätt att ta kort på det själv dock, när man har en kamera utan minneskort, och en annan som batteriet hoppar ur på.
Även bild på mina snygga "jeans" leggins som jag köpte på barnavdelingen på lindex i helgen =)




Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt!! :) Du passar i allt tror jag! :)

Kul att kunna göra lite fynd ibland :)

2009-08-26 @ 11:56:11
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0