Inte längre inkastad

Jag har sån fruktansvärd sylust så jag vet inte var jag ska ta vägen. Hade tänkt öppna en liten GlamiNa shop, och påbörjade flera par med muddisar, men så pajar overlocken ihop. Och reperatören kommer inte till affären förren på tisdag. Vad ska jag ta mig till?
Jag har många järn i luften iaf, eftersom jag inte kan sy får jag sysselsätta mig med nått annat.
Snart är Williams rum färdigmålat.. 2 strykningar till på 1½ vägg så. Sen ska bara tapeten upp på den sista väggen.. Tror detta kommer bli bra =)
Äntligen får William ett rum som är fint. Innan jag började göra om så kändes det mest som han var inkastad där bara för han inte fick plats att sova nån annan stans. Mammas lilla skatt, klart han ska ha det fint.... trots att dagbädden står där så kommer det bli mysigt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0