Goa Mamma

Frammåt kvällningen då. Snart blire sängen så man orkar upp i morgon bitti.
Jackan jag börja med åt Oscar idag är nästintill klar. sånär på ett litet kantband och knapparna. Ska ner till affärn imorgon o inhandla, sen kommer jackan upp i sybloggen när den är klar.

Min snälla söta mamma är då för go.
Hon hade läst min blogg. I eftermiddags fick jag ett sms av henne där det stod att hon satt in pengar till mig så jag kunde köpa o fodra jackan eftersom pengarna mina va slut. Men nu fodrade jag den med fleece, men fick ändå pengarna.
Värdens bästa snällaste mamma =) Hör du det =)

Sofia - vår BVC sköterska ringde idag o ville boka tid för Oscars 2,5 års koll. Fick en tid redan i morgon kl 13
Ska bli väldigt spännande o se om han växt nått överhuvudtaget på ½år. Tycker det märks på kläderna, annars är jag väääldigt osäker. Han är Mycket mycket liten!




Kommentarer
Postat av: Sandra

Här har vi inga 2,5 års kontroller. knepigt att de kan skilja sig på de viset tycker man.. men tänker iaf boka en sen tänkte jag för och kolla hur mkt han växt och så.. är ju som kul o veta :)



vilken snäll och gullig mamma du har :)

2009-08-12 @ 22:10:33
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Sara!



Ååå så glad jag blev över dina fina rader om mig.

För detta blir det en stor kram och tack för!



Ha en skön helg!



Kram Mamma

2009-08-14 @ 13:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0