En Tromb!

Jag var uppe tidigt i morse.. som alla mornar. När vi ätit frukost så fick jag nått tokryck, så jag städade hela köket och sovrumet och plockade massor. Nu ser det redan ut som en tromb har dragit fram gemon hemmet. Ligger leksaker och saker överallt! Haha, känns tacksamt =D

Var tänkt att gå till djurparken med barnen idag. Men det började regna. Som alltid, Varför börjar det jämt regna när jag planerar att gå dit med barnen. Det är fortfarande väldigt mulet, så vågar oss nog inte iväg nånstans. Visst finns det regnkläder, men djuren i parken är väll inte så värst roliga i spöregn.


Kommentarer
Postat av: Katarina

Känner igen det där så väl, man städar o skurar o lik sjutton så ser det ut efter en stund igen. Hoppas att ni får en trevlig helg.

2009-08-28 @ 12:14:21
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0