Vår - Promenad

Igår var det underbart väder ute. Jättevarmt och sol.
Pojkarna och jag var ute hela eftermiddagen.
Först gick vi ner till "affärn" och köpte tyg till dopklänningen. (smarta jag gjömde givetvis att det skulle vara foder till den men så jag måste ner o handla en gång till, haha)
Sen gick vi förbi ToveksBil och hälsade på Tobbe. Sen gick vi vedare till Knalleland där vi kollade i ganska många affärer. Letade efter en vårjacka till Ogge, men hittade dock ingen bra. Jo, en på stadium, och känner inte alls att jag har lust att köpa en jacka för 500:- som ändå kommer bli förstörd på dagis.
Sen gick vi vidare till kvantum där vi köpte lite som vi skulle baka muffins av.
Sen gick vi hem. Kom hem strax innan Tobbe =) Så underbart att vara ute. Jag som legat inne i över en vecka =D
Men så trött jag blev sen. Höll på att somna när jag satt i soffan och hade matat LilleWill. Nyttigt med frisk luft.

Idag ska vi nog ut igen, När Ogge sovit middag. Eller om vi väntar på Tobbe? Kan ju vara trevligt att ta med honom ut.
Ska ju som sagt köpa foder till klänningen... + knappar och sidenband.
Kollade lite på mönsterbeskrivningen, haha det står fasen i gåtor, så jag tror jag använder mönsterdelarna, sen syr jag den på mitt sätt ist. =) Tur att man inte är helt bakom flötet vad gäller att sy ;-)

Sydde ihop varsin GlamiNa vårmössa till pojkarna igår innan vi gick ut. de vart så söta så =)





Kommentarer
Postat av: Anna från Boden

Gud vad ni har fint väder. Hatar all snö här uppe. Ta hand om er. kram kram

2009-04-02 @ 19:34:10
URL: http://storyofsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0