Lååång uppdatering

Sorry för den dåliga uppdateringen. Skulle ha uppdaterat igår kväll, men då låste sig datorn, o jag va så trött så då sket jag i de,
Igår va vi till Visko i kinna o kolla skor till Ogge. Fanns jättemycket snyggt, men man måste ju tänka praktiskt oxå.
Converse skorna är ju bara såå grymma! Men tygskor, dessutom snörning.. nej, Inte att ha på dagis. För vi hade bara råd med ett par till honom. Men det verkar vara många som har samma strl som Ogge på fötterna, För alla skor vi tyckte va snygga fanns inte i hans strl =P Men hittade tillslut dessa åt honom =)


Idag har det inte hänt så mycket. Vi har varit hemma o latat oss. Lekt o gosat.
När Tobbe kom hem drog vi till lekparken. Jag orkade inte ut själv med barnen idag. Har varit ganska trött.
Ogge åkte kana o grävde o gjorde sandkakor.
Sen gick vi till affären o handla lite av det nödvändigaste.
När vi kommit hem så fixade vi bad till pojkarna. Kommit på att bada de sammtidigt =D Tar den lilla poolen som Ogge hade i somras, Den fyller vi o ställer i duschen, båda pojkarna badar så glatt tillsammans. Praktiskt att slippa bada den efter varandra. Iaf, så badade Tobbe dem, o jag lagade mat. Blidde creps =) GOTT! Räkfyllning blidde det.

Nu sover de båda så sött. Imorgon är det dagis som gäller.
Sitter o kollar rent hus. Fattar inte att folk inte kan hålla rent runt sig, skulle aldrig klara leva i sån skit.
Efter det ska vi kolla film. Hyrde i lördags 3 st ju. man får ha dem i 1 vecka.. så igår kväll såg vi en komedi som hette "Sex Drive" Riktigt rolig va den. Ikväll blir det en som heter "The Love Guru" få se va de e för nåe. Komedi iaf.

Se om mamma ringar ikväll. Eller om hon glömmer de. Ringde henne förut idag men då va dom inte hemma, så hon ringde upp, så hann vi inte prata lång stund innan deras granne kom ner o hälsade på... så hon skulle ringa ikväll.
Va länge sen vi pratade nu. Dröjer nog ett tag innan vi kan åka uppåt oxå =( Dåligt me slantar denna månaden, och dop tillråga på det.

Nej nu ska jag fortsätta glo tv.

Mina underbara små pojkar! Finns inga ord! <3 <3
  
   



Kommentarer
Postat av: Sandra

Oasen är en öppen förskola man kan fara till så barnen får leka och man får träffa andra vuxna :)

Ja de var en bra dag :)



Snygga skor till lillkillen :)



Och jättefina bilder på dom vid lekparken :) Ser mysigt ut :)



Hoppas ni får en bra dag idag å =)

Kram

2009-04-23 @ 07:47:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja de e roligt faktiskt :) fast jag är grymt blyg så jag säger inte så mkt men iaf ;)



Åhå, ja de förstår jag. De kan kännas kämpigt om man inte har någon att gå med. :/



Händer ida då?

Kram

2009-04-23 @ 08:46:30
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0