Kommer bli ensamt...

Känns som måndag idag, för det känndes som söndag igår. Skummt! Men jag är skum =) det vet de som känner mig =D
Ogge och jag har just ätit frukost, och LilleWill har snart somnat.
Se ved man ska hitta på idag. Mulet ute, men dagen har ju knappt startat. Gå ut och leka en sväng ska vi väll iaf göra senare.

Haha, det ringde nyss en kärring och ville beställa kläder (vi har typ samma nummer som halens/cellbes.)
Sa att det va fel nummer, ändå ringer hon igen =P Men denna dam var iaf inte lika otrevlig som hon som ringde typ 1000ggr för ett tag sedan. Till den här tantan kunde jag säga det rätta nummret utan att hon slängde på luren i örat på mig.

Tobbe skulle se om han kunde gå lite lite tidigare från jobbet idag, så han får vara hemma nån timma.
Han åker till stockholm på kurs ikväll. Jävla tokigheter Toveks hittar på. Den är som tur är bara 2 dagar, inte typ 5 som de brukar vara. Hur som ska det bli himla ensamt och tråkigt här hemma. Jag har ju barnen, men Tobbe är ju ett annat sorts sällskap =) Man är ju van att han kommer hem vid 4 när han slutar jobba.
När man lagt barnen på kvällen så kommer det bli himla ensamt och segt. Får slå ihjäl tiden vid datorn och tv;n.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det har varit underbart :)

Ja de förstår jag, de såg jättemysigt ut =)



Förstår dig med att de blir ensamt. Hoppas kvällarna går fort ändå :)

Kram

2009-04-14 @ 09:28:59
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0