Tjurig Saran

Jösses vad grinig och sur jag har varit hela morgonen. Ingen önskar nog vara i nörheten av mig när jag är sån.
Har lånat massa böcker på biblioteket (som enligt kvittot skulle vara 8 st.) Men jag hittade bara 7 st här hemma.
Letat hela lägenheten flera ggr om. Utan resultat. Inte fick jag vara ifred heller. Oscar klättrade på mig och gnällde konstant. Sluta med att jag låste in mig på toa. Haha. Sur som äticka =P Där fick jag iaf vara ifred.
När jag inte va lika sur längre kollade vi upp på hemsidan hur mycket man skulle få betala för en förstörd/borttappad bok. 200 spänn! Inget som jag hade lust att slänga ut på en bok jag inte vill ha.
Så gick ut på kontouppgifterna på bibliotekets hemsida för att kolla det exakta datumet för återlämning. Och där står det att jag lånat 7 böcker!! Fundersam? Jaaa! Inte undra på att jag inte hitta skiten eftersom jag inte lånat den!
Då måste de jävla puckorna gjort fel på kvittot. För det som står registrerat i datorn tror jag era på än en papperslapp.
Va nån jävla praktikant som stod i kassan när jag lånade dem. Hon sa knappt hej. Jag skyller allt på henne. Borde få skadestånd att jag letat hela jävla förmiddagen =P (detta var mönsterböcker jag lånat och hade ingen kolla på alla)

Nu är jag iaf på bra humör igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0