Tant Sara kan inte hålla fingrarna i styr!

Åhh natten har varit underbar! Jag har sovit hela natten! Vaknade när Tobbes klocka ringde efter 6 imorse.
Detta innebär att William oxå har sovit hela natten. Så underbart. Om man jämför med natten före. Jag var uppe lite mer än en gång/timmen. Det är jobbigt! Mellan kl 24-02 hade jag varit uppe 6 ggr redan. Snacka om att man är slö dagen efter. Men jag ska inte klaga. Jag älskar mina små pojkar över allt annat <3

Gick la sådär med mina ufo´s igår, Barnen ville inte riktigt det jag ville =P
Men Dopklänningen är nästen helt klar. Och i morse satte jag i knapparna i lillens dreggellappar. Så dom kommer komma in i sybloggen under dagen.

Men..... jag kunde inte hålla fingrarna i styr ändå. I morse började med byxorna till Ogge iaf =)
Jag har så grymt överflöd med ideér i huvudet så jag måste få ut dem! haha annars blir jag galen.

Ska försöka fixa lite nu.. barnen har just somnat. Då har jag förhoppningsvis 1 timma på mig =)
men ska kolla "hem till gården" samtidigt! Hahahhaha Jaaa, jag vet. Jag är värsta tanten, men det blir att man ser ett avsnitt o då vill men se nästa =P Man blir sån att vara hemma =P Tant Sara!

Återseénde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0