Svåröppnade ögon

Nu har William just somnat. Jag är helt slut. Kunde knappt öppna ögonen i morse när jag var tvungen att gå upp för att hinna till dagis med Ogge.
William har i princip varit vaken hela natten. Ingen sammanhängande sömn alls. Han började precis när jag somnat, strax före kl 24. Sedan dess har han sovit 10-20 minuter, sen vaknat, sovit 10-20 minuter, sen vaknat.....så har det sett ut hela natten. Går inte ens att räkna på fingrar och tår hur många ggr jag varit uppe.
Jag älskar mina barn, och jag älskar att William är bebis,.. Men sånna här nätter är jobbiga, vem skulle inte tycka det?

Måste försöka sy lite nu... Har mycket som skulle behöva stökas undan här hemma med, men vi får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår att de e jobbigt. vilken människa tycker inte det när man inte får sova ordentligt.

Förstår att du har de du vill/måste göra idag. Men se till nu först och främst att vila/sova nu när wille sover. Så att du orkar vara igång hela dagen me gott humör!



^^

Kram*

2009-04-27 @ 10:22:14
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0