Städat och stått i

Pjuuu Nu är hela lägenheten grundligt städad, tvätten sorterad vikt och inplockad, diskmaskinen urplockad, alla dreggellappar upptvättade, ett av köksskåpen städat eftersom det rann över med oreda i det.
Nu är jag fasen lite trötter =) Haha, jag vet inte hur många ggr jag burit in Oscars grejer på rummet. De kommer ut nya saker innan man ens fått igen lådan. =) Tvättade oxå Oscars skor som är för små nu. Ett par vita (eller de hade varit vita en gång i tiden) Nike skor. De vart jättefina. Skurade dem med Svinto (stålull) Kanon! Har gjort det på mina skor en gång i tiden, Skulle behövas göras igen. Ville iaf få Ogges skor rena innan de åker in i garderoben. Vill ju inte att de ska vara jättesmutsiga när William kanske ska ha dem i framtiden.

Sen är jag klar med Oscars byxor oxå... eller ja, de är klara som byxor så att säga. Men de är  inte klara.... ska sätta på aplikationer på dem, så de får lite personlig prägel.. säger inte mer än så. Men kommer blid när de är klara.
Nu ska jag sitta lite med pojkarna o kolla musses klubbhus =P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Uj va du har varit duktig!! =) Inte dåligt minsann! Kan du slappna av med väldigt gott samvete ikväll :)



Jo de va superskönt! :) Sen blev de så att vi följde me emil på maskinvisning. Så har haft en hel dag i solen. Och fått umgåtts med hela familjen. SÅÅ härligt!! :D



KRam

2009-04-24 @ 18:24:52
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0