Lätta Barn

Nu är älskling hemma =) Så mysigt det blidde! Hela kvällen med myyys.
Han kom hem strax efter 18, så det blev tidigt.. tidigare än vi trodde. Bra de =)

Natten har varit bra oxå. Sovit hela natten. Vaknade strax efter 6 av att LilleWill låg och "pratade". Tobbe hämtade honom efter ett tag, och jag gick ut och gjorde mat till honom. Och då kom Ogge tassandes.
Han sover mycket bättre i sitt nya rum. Det ligger längst bort i lägenheten så att säga så tror inte att han blir störd på samma sätt av tv, William osv.
William sover oxå bättre i eget rum än vad han gjorde i vårt sovrum. En hel och god natts sömn gör mycket på en dag ska jag säga.

Nu har vi just varit o lämnat Oscar på dagis. och LilleWill är just lagd i sängen. Tror redan han har somnat.
Jösses vilken tur vi har med ungar som somnar själv i sina egna sängar. Man har ju hört värsta skräckhistorierna om barn som knappt aldrig håller på att sommna.
Jag bara lägger ner dem och sen sover dom =D Oftast, ibland är det lite gnäll, men inte ofta.
Såhär har det varit med både Oscar och William ända sen ca 3 månaders ålder. SKÖNT!
Våra ungar är nog ganska lätta med andra ord.

Nu ska jag äta frukost, och tvätta håret. Att man aldrig lär sig att inte sova med blött hår! Man ser ut som ett troll när man vaknar.
Sen ska jag pyssla lite i Photoshop. Började lite igår, hade nästen glömt hur kul det är.

På återseende


Typ den första bilden som togs på oss 2. Alltså strax över 4 år gammal =) *LOVE*


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack. De hoppas ja med.. :) Hehe, Samhällskunskap A blir det denna gång. Och jag hoppas som sagt att de kommer att gå bra.



Vad skönt att de sover så bra =) Härligt.

Och skönt att han är hemma igen :)



Kram

2009-04-17 @ 09:59:29
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0