Hosta

Ringde BVC nyss ang. LilleWills hosta. Han vaknar på nätterna och hostar så han kräks. Men givetvis ger de ingen hostmedicin till så små. Så vi håller tummarna för att det kommer bli bättre. Är svärt att han är så liten och är sjuk, Oscar vart ju inte sjuk förrän han var typ 1 år.

Nu har jag just ätit frukost. Sitter och fryser, blev varm när jag gick fram/tillbaka till dagis och nu blev jag frusen. LilleWill sover.

Ska nog sätta igång med den är klänningen nu. Gruvar mig lite för att sätta saxen i tyget, undra hur det kommer gå?

Haha, kollade nyhetsmorgon, "Babbsan" var där o pratade lite.. han va emot att söka kontakt med folk via nätet. Han tyckte bara att det var ett sätt att få bekräftelse. Kan ju faktiskt inte riktigt hålla med honom.
Träffade ju faktiskt underbara Tobbe på nätet. =)

Och nu är det nyheter. Ännu mera glas har hittats i kycklingen. Nu törs man ju fan knappt äta längre heller.
Vart är värden på väg?

Nä, sätt fart nu! *spark i baken*


Kommentarer
Postat av: Anna från Boden

Hej vännen!

Usch för att lillen är sjuk. Såg på 1an nån expert som tror att det är "häxjakt" när det gäller glaset eftersom ingen djurrättsorganisation tagit på sej det. att nån vill ha uppmärksamhet och så följer andra efter. undrar?

2009-04-03 @ 09:51:44
URL: http://storyofsugar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej.

Huga. stackars liten, hoppas att han blir bra snart. inte lätt att va så liten o sjuk. :(



Men fy bubblan. Hörde att de hade hittat glas i korv o nu. Vart fan e världen på väg?! Usch och fy.



Lycka till me klänningen :)

2009-04-03 @ 14:44:42
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha. Ja jag fattar inte. Nått kan ju inte vara helt rätt när man tar de beslutet?! Hon har tydligen gjort iordning en hemsida där man kan få skänka pengar till hjälp. Så hon klarar ju de inte själv. Jag tycker ju att man borde se till att klara de först och främst innan man skaffar fler iaf.



Nej de e svårt att riktigt veta vad man ska säga.



kramen =)

2009-04-03 @ 16:43:47
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0