Gårdagen & kommande dag

Blev aldrig nått mer skrivet igår =/
På förmiddagen blev det inte så mö gjort. Kolla på Tv, sen ringde mamma o vi pratade typ 1 timma, sen var det helt plötsligt redan dags att gå till dagis och hämta Ogge.
Vi tog promenaden ner till knalleland och köpte lite muddtyg och mönsterpapper, samt sytråd.
Efter det kollade vi in på Cubus och HM. På HM träffade jag på Irma, arbetskamrat. Mycket trevlig tjej.
Sen gick vi till Mc Donalds och köpte en Mc Flurry och smaska i oss.
Kikade in på pressbyrån om de hade de nya Ottobre nummret (sy-tidning) men det va som vanligt.. De hade den inte. O till Ica kvantum orkade jag inte gå. Får kika efter den nästa gång vi är o handlar... på Ica City eller Ica Maxi. De brukar ha den, Fanns en del som jag tror jag skulle kunna sy =)
Sen gick vi hem. William sov nästan hela promenaden =) Och Oscar var så nöjd över att han fått glass.

Väl hemma så var det städning på schemat. Såg ut som ett bombnedslag.
Packa upp,vika och plocka in tvätt. Sen kom Tobbe hem. Jobbade över lite som vanligt på måndagar. Fixade däcket på Passaten, han körde in en järnbit i det förra gången han var ute vid Martin.

Idag får vi se vad det blir.
Det regnade en skvätt igår kväll när vi la oss, så nu är det jättegrönt ute =) Allt håller på att slå ut. Skönt att man inte lider av allergi. (Tobbe gör ju men än så länge har han inte känt av så värst mö, tror den blivit bättre)
Ska försöka fixa klart med Ogges byxor, de tycks aldrig bli av. Så måste jag kolla "hem till gården" värsta spännande nu! Haha.

Vi höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0