Djur i frukten!!!

Just det ja, Tänkte berätta nått äckligt.. kom på det när Sandra skrev om spindeln igår.
Detta var förra året.
Nektarin sesången hade börjat och jag o Tobbe smaskade nektariner dagligen.
Men det gör jag inte längre kan jag säga!
Satt och åt.. kom in till den stora kärnan, och då var kärnan delad (som den kav vara ibland)
Men det var inte bara det... DET VAR ETT DJUR INNE I KÄRNAN!! OCH DET LEVDE!
Slängde iväg den där jävla nektarinen allt jag hade av ren reflex. Kan inte beskriva den känslan. Tror det är bland det värsta jag varit med om!
Åt inte nektariner på jättelänge. Sen tänkte jag: "Vad är lixom oddsen att det ska hända igen, när det bara hänt en gång  i hela mitt liv"
Så jag åt efter några månader en... o va fan! När jag kom in till kärnan så var den delad! Och innuti var det fullt med spindelnät och typ "skal" efter en larv!!!!
Hur kan man ha sån jävla otur?
Äter fortfarande nektariner... Men inte på det "vanliga sättet" Jag skär dem i småbitar och tar bort kärnan, och lägger bitarna i en skål o äter. Skulle aldrig i hela mitt liv sätta tänderna i en nektarin på det sättet man äter ett äpple igen!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja fy fan. Samma här. Hate them.. Usch och fy.. Ryser bara jag tänker på det.. USch!!



Men fi faen... Gud va äckligt! Din stackare.. Du gör de bra som fortfarande äter dom, de vette fan om ja skulle klara.. Fy va vidrigt.. Usch!!

2009-04-28 @ 09:04:13
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0