Bomull i öronen och mössa på

Ljuspartyt igår var riktigt roligt! Det finns ju bara sååå mycket man vill ha! Men med ansträngd ekonomi blev det bara lite ljus. 270:- slutade det på.
Vart dofterna Mullbär, Rött Äpple och Solblekt Bomull. Nu går man bara och trampar och vill att det ska komma =) Inom 2 veckor skulle det dyka upp iaf.
Var hos Nettan från strax före 18.00 till kl 21 ca. Kul! Efteråt satt många av oss kvar och pratade, mycket trevligt.
Körde Ventobilen ut. Va riktigt roligt, man är ju bara van att köra Passat nu för tiden eftersom man jämt har barnen med sig.

Idag händer det la inte så värst mycket. Blir la och städa lite, men det gör jag ju varje dag. Plocka ur diskmaskinen.
Skulle behöva ringa Agria och flytta över försäkringen på katten. Och ringa kyrkan och be om några datum att välja på. Får ta det när Ogge sover middag (om jag kommer ihåg!)
Skulle oxå behöva fålla upp klänningen nertill, innan mina markeringar försvinner.

Får se om det blir nått "gå ut ocg gå och leka väder" idag. Ser lite regnsjukt ut. Men skulle vara skönt att komma ut. Både för mig och barnen.

Det första Tobbe sa när han vaknade i morse va " Fan va ont i örat jag har!"
Han med sina öron. Han säger att det är öroninflamation. Men han vägrar gå till läkaren. Han hade likadant när LilleWill föddes. Han proppar in varm bomull i öronen och tar på sig mössa.
Gick till jobbet gjorde han. Får väll se om han orkar hela dagen eller om han står här i hallen om några timmar.

 Dessa gillade jag jättemycket, men tyvärr var de lite för dyra för mig denna månaden. Den lille kostade över 300:- och den stora över 500:-


Kommentarer
Postat av: M A L I N

aldrig vart på ljusparty men hade velat :D

2009-04-08 @ 12:06:29
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Sandra

Hej. Nu är vi hemma. Blev utskrivna från sjukhuset idag vid 11 tiden. det är bra nu. Men det har varit tuffa dagar. :/ Tack för dina tankar!

Kram

2009-04-08 @ 15:26:37
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0